mardi 3 juillet 2012

vacances / wakacje


11 commentaires:

  1. Asia przepiękne!!!!! Nie mogę się na patrzeć, chodziło mi takie niebieskie po głowie odkąd mam talerzyk z moskwy, zobacz wysyłam Ci mailem :)

    pa marianna

    RépondreSupprimer
  2. też zaglądam co chwilę i się zachwycam.Asiu, dla mnie cuuuuudo. Prawdziwe!!!!
    pozdrawiam ( również) z makatki ;-) jola

    RépondreSupprimer
  3. Dzieki dziewczyny, ;-)
    thank you > m.dilauro & Patricia :-)

    RépondreSupprimer
  4. tez mi sie podoba, dobrze wyszlo
    pozdrawiam z Kanady

    DCH

    RépondreSupprimer
  5. przepiekne, retro, kocham jelonka i przejscie pomiedzy woda i ziemia. pamietasz/czytalas, jak piotrus pan wchodzil do wody, jak zwierze, nie zatrzymujac sie na brzegu?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. tak, pamietam ;-), nawet bralam z niego przyklad, ze taki odwazny i nie szkodzi mu, ze woda zimna... ale nie zawsze mi wychodzilo...
      dzieki Kasiu

      Supprimer
  6. This drawing is very haunting and ghostlike. Beautiful and mysterious artwork.

    RépondreSupprimer